Dom / Punkty Bonusowe
Punkty Bonusowe
Jak zdobyć Punkty Bonusowe?
Potwierdź swoją rejestrację
Możesz zdobyć 100 punktów, rejestrując się na stronie www.gnoce.pl i potwierdzając swój adres e-mail na stronie profilu.
Kupuj i oszczędzaj
Nasz program członkowski oferuje trzy poziomy: srebrny (kumulacja wydatków powyżej 380 PLN), złoty (kumulacja wydatków powyżej 950 PLN) i diamentowy (kumulacja wydatków powyżej 2500 PLN). Jako członek srebrny, zdobędziesz 1 punkt za każdy wydany złoty, jako członek złoty zdobędziesz 2 punkty za każdy wydany złoty, a jako członek diamentowy zdobędziesz 3 punkty za każdy wydany złoty. Twoje punkty zostaną zaksięgowane na Twoim koncie po potwierdzeniu zamówienia.
Recenzuj nasze produkty
Możesz zdobywać punkty, zamieszczając komentarze i recenzje dotyczące zakupionych przedmiotów. Zdjęcia, odniesienia do rozmiaru i opublikowane komentarze udostępnione na Facebooku mogą przynieść Ci więcej punktów.
Zostaw komentarz 45
Opublikuj komentarz ze zdjęciami 90
Zaloguj się na swoje konto GNOCE
Kliknij „Moje zamówienia”
Przejdź do „Wyświetl szczegóły” zamówienia zawierającego artykuł, który chcesz sprawdzić
Następnie kliknij „Napisz recenzję” i jeśli chcesz, prześlij zdjęcie
Prześlij swoje recenzje do weryfikacji
NOTATKI:
* Twoja opinia pojawi się na stronie produktu po jej sprawdzeniu przez naszych pracowników.
* Po przesłaniu możesz udostępnić swoją opinię na Facebooku.
Jak używać swoich Punkty Bonusowych?
Każde 100 punktów to 1 PLN. Możesz użyć punktów do obniżenia łącznej wartości produktów o maksymalnie 70% podczas składania zamówienia (wspierana jest tylko łączna cena produktów, wyłączając opłaty za przesyłkę, ubezpieczenie i podatki).
Jak sprawdzić stan swojego konta punktowego?
Zaloguj się na swoje konto GNOCE i kliknij "Punkty GNOCE/Moje Punkty" w swoim koncie osobistym, aby sprawdzić saldo.
Czy punkty GNOCE wygasają?
Punkty GNOCE są ważne przez rok od daty rejestracji. Jeśli punkty wygasły przed ich wykorzystaniem, zostaną usunięte z Twojego konta.
Jak zwrócić punkty GNOCE?
  1. Jeśli anulowane zostanie nieopłacone zamówienie, punkty zastosowane do pierwotnego zamówienia zostaną natychmiast zwrócone na Twoje konto punktowe.
  2. Jeśli zwrócisz produkt, punkty za zwrócony przedmiot zostaną przywrócone na Twoje konto razem z refundacją.
  3. Jeśli anulowanie zamówienia/zwrot nastąpi poza okresem ważności punktów, wygasłe punkty nie zostaną zwrócone, a użytkownik może sprawdzić rekordy w szczegółach punktów.