Ogólny
Gdzie znajduje się siedziba Państwa firmy?

Nasze główne biuro znajduje się w Nowym Jorku.

Czy posiadacie jakieś sklepy stacjonarne?

Obecnie są one w trakcie przygotowania.

Zamówienia & płatności
Jak dokonać zmian w zamówieniu po jego złożeniu?

Jeśli zauważysz błąd w zamówieniu po otrzymaniu potwierdzenia zamówienia, prosimy o przesłanie e-maila na adres [email protected] lub pozostawienie jasnej i szczegółowej wiadomości na Facebooku, zawierającej Twoje imię, numer telefonu i, jeśli dostępny, numer zamówienia.

Jak dowiedzieć się, czy moje zamówienie zostało zrealizowane?

Otrzymasz automatycznie potwierdzenie zamówienia wraz z informacjami o zamówieniu, gdy dokonasz pełnej płatności.

Dlaczego nie otrzymuję potwierdzenia e-mail po pomyślnym złożeniu zamówienia?

W normalnych warunkach, może to być spowodowane błędnym adresem e-mail lub blokadą przez filtry antyspamowe. Prosimy sprawdzić folder ze spamem lub zmienić ustawienia filtrów antyspamowych. Inną opcją jest użycie swojego standardowego adresu e-mail, aby móc otrzymywać wszystkie nasze wiadomości.

Czy będę musiał zapłacić cła, podatki lub inne opłaty celne?

Gnoce nie obciąży Cię żadnym podatkiem konsumpcyjnym. Jednakże, jeśli występują jakiekolwiek cła celne, będziesz musiał je opłacić samodzielnie.

Jak zmienić walutę?

W naszym menu znajdziesz widżet walutowy, gdzie możesz zmienić walutę na jedną z następujących: PLN, USD, RUB, EUR, NOK, CHF.

Jakie metody płatności akceptujecie?

Akceptujemy PayPal, wszystkie główne karty kredytowe, Afterpay, Clearpay, Klarna, Apple Pay i Google Pay.

Jak zabezpieczacie moje informacje płatnicze?

Podchodzimy bardzo poważnie do kwestii bezpieczeństwa i nie przetwarzamy żadnych informacji płatniczych samodzielnie. Wszystkie metody płatności oferowane przez Gnoce są powszechnie używane na całym świecie. Są one używane przez tak wielu ludzi, co oznacza, że są bezpieczne i pewne. Po wprowadzeniu swoich danych osobowych i informacji o karcie kredytowej, Twoje zakupy online będą przetwarzane za pośrednictwem bezpiecznego serwera komputerowego. Wprowadzone przez Ciebie informacje osobiste są szyfrowane, aby zachować ich ochronę podczas transakcji.

Czy moje dane osobowe są przechowywane prywatnie?

Jesteśmy całkowicie zobowiązani do ochrony Twojej prywatności. Nie będziemy ujawniać informacji o naszych klientach lub odwiedzających strony trzecim osobom, chyba że jest to częścią świadczenia usługi dla Ciebie, np. przygotowywania przesyłki, przeprowadzania kontroli kredytowej i innych kontroli bezpieczeństwa, a także w celach badań i profilowania klientów lub gdy mamy Twoją wyraźną zgodę na takie działania. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy zapoznać się z nasząpolityką prywatności pełną

Biżuteria
Jaki jest materiał waszych charmsów i bransoletek?

Większość wisiorków i bransoletek jest wykonana z srebra próby 925. Niektóre wisiorki są wykonane z szkła murano lub kryształu.

Czy wasze wisiorki pasują do bransoletek w stylu europejskich wisiorków?

Tak, nasze wisiorki pasują do bransoletek w stylu europejskich wisiorków, takich jak Biagi, Troll, Chamilia, itp.

Jak zrobić spersonalizowany wisiorek z własnym zdjęciem na Gnoce?

1. Przejdź na stronę Gnoce.com i wybierz kategorię "Wisiorki", a następnie otwórz stronę spersonalizowanego wisiorka zgodnie z tematem.
2. Wybierz swój ulubiony wisiorek.
3. Prześlij swoje żądane zdjęcie.
4. Dodaj przedmiot do koszyka.

DLaczego nie mogę przesłać obrazu, gdy chcę zrobić spersonalizowany charms z własnym zdjęciem?

Jeśli taka sytuacja ma miejsce, może to być spowodowane wolnym tempem działania twojej przeglądarki. Możesz spróbować innej przeglądarki. Możesz także najpierw złożyć zamówienie i wysłać nam swoje zdjęcie wraz z numerem zamówienia na adres: [email protected]. Następnie zajmiemy się twoim spersonalizowanym wisiorkiem.

Wysyłka, Dostawa & Zwroty
Czy wysyłacie na cały świat?

Dla twojej wygody, z przyjemnością wysyłamy nasze produkty na każde miejsce na świecie. Cieszymy się, że oferujemy Darmową Standardową Wysyłkę dla Zamówień Powyżej 389 PLN. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy sprawdzić Wysyłka i Dostawa.

Kiedy otrzymam swoją biżuterię?

Wszystkie produkty Gnoce są wykonywane na zamówienie. Czas przetwarzania różni się w zależności od produktu. Jeśli zamówisz popularne style przed 23:00 czasu PST, wyślemy tego samego dnia, większość stylów można wysłać w ciągu 24 GODZIN, podczas gdy zamówienia z grawerem lub spersonalizowane mogą zająć 1-3 dni robocze. Czas dostawy zależy od wybranej metody dostawy. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy sprawdzić Wysyłka i Dostawa.

Co powinienem zrobić, jeśli nie mogę odebrać przesyłki?

Możesz bezpośrednio wysłać e-mail do naszego działu obsługi klienta i podać numer śledzenia, a następnie sprawdzimy go dla Ciebie. Jeśli jesteśmy pewni, że paczka została rzeczywiście zagubiona, zorganizujemy nową dostawę lub zwrot pieniędzy. Jednak jeśli przedmioty zostały zgubione z powodu podania nam nieprawidłowych informacji o adresie, będziesz odpowiedzialny za straty.

Co zrobić, jeśli nie podoba mi się moja biżuteria po jej otrzymaniu?

Nie martw się. Oferujemy prostą politykę zwrotów w ciągu 60 dni. Jeśli nie podoba Ci się biżuteria po otrzymaniu paczki, wystarczy ją zwrócić nieużywaną i w oryginalnym opakowaniu. Po przyjęciu zwrotu zostanie wystawiony zwrot środków na Twoje pierwotne konto. Wszelkie prezenty promocyjne muszą być również zwrócone wraz z zwracanym przedmiotem.

Jaka jest wasza polityka zwrotów?

Oferujemy prostą i bezproblemową politykę zwrotów w ciągu 60 dni. Jeśli nie jesteś całkowicie zadowolony z zakupu, możesz zwrócić go w ciągu 60 dni od daty dostawy. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, prosimy zapoznać się z naszą polityką zwrotów w ciągu 60 dni

Co zrobić, jeśli mam pytanie, na które nie udzielono odpowiedzi powyżej?

Zawsze jesteśmy gotowi pomóc Ci w rozwiązaniu ewentualnych pytań, które możesz mieć. Prosimy o kontakt z nami.